İÇ-DIŞ ŞİKAYET PROSEDÜRÜ

Politikamız:

Çalışanlar, müşteriler ve iş ortakları istek, öneri ve şikayetlerini işçi temsilcileri vasıtasıyla, şikayet ve öneri kutuları ile, dış iletişim kanallarını ya da açık kapı politikasını kullanarak firmamız yönetimine bildirmekte özgürdürler. Bu konuların çözümleri yönetim tarafından analiz edilerek sonuçlandırılmaktadır.

İç şikayet mekanizması;

Şikayet ve dileklerini firmamıza iletmek isteyen çalışanlar yazılarını dilek ve şikayet kutusuna atabilirler ya da işçi temsilcisi ile görüşebilirler. Bu kutular her ay üst yönetim temsilcisi ve çalışan temsilcileri tarafından kontrol edilir ve değerlendirilir. Şikayet/dilekler bütün çalışanları ilgilendiriyorsa sonuç ve kararlar duyuru panolarına asılır. Eğer kişisel bir dilek/şikayet söz konusu ise çalışanın yazılı dilekçesinde ismini belirtir ve değerlendirme sonucu yönetim tarafından yazılı olarak işçiye iletilir.

Dış şikayet mekanizması;

İletişimde bulunduğumuz tüm firmalar (müşteriler ve tüm tedarik zinciri) ayrıca komşularımız ve firmamız ile gerek işleyiş gerekse coğrafi konum nedeniyle iletişimde bulunan herkes, firmamızın telefon numarası veya internet sayfamız ( www.deteksmoda.com.tr) üzerinden şikayet ve önerilerini bize ulaştırabilirler. Ayrıca fabrika ziyaretleri, müşterilerin ve tedarik zincirinin iletişimde olduğu personel e-mailleri, müşterilerin ve tedarik zincirinin iletişimde olduğu personel telefon hatları ile şikayet ve önerilerini bize    ulaştırabilirler.

Açık Kapı politikası;

Açık kapı politikası; çalışanların kendi yöneticilerinin veya yönetimdeki diğer kişilerin odalarına kendileri ile ilgili herhangi bir konuda görüşmek üzere girebileceklerini bildiren bir politikadır. Firma çalışanlarımız her konuda öneri, istek ve şikayetlerini, sorunlarını yetkili kişilere ya da yönetime kendileri iletebilirler. Yönetim dinlediği çalışanın şefi ve bölümün işçi temsilcisi ile konu hakkında görüşüp sonuçlandırır.

tr_TRTurkish